Реклама в соціальних мережах

Реклама в соціальних мережах розвивається в двох основних напрямках – за принципом таргетингу (контекстна, медійна) або SMO – маркетингової оптимізації продукту, що просувається в рамках обраної майданчика.

Види реклами в мережах:

 FACEBOOK
    

 

INSTAGRAMM

     

 YOUTUBE

TWITTER 

  

Даний спосіб реклами розвивається в даний час найбільш стрімким чином. Він може бути організований декількома способами:

  • Шляхом розміщення банерних і контекстних оголошень на сторінках користувачів. При цьому оплата здійснюється тільки за число показів оголошень або ж за число кліків по ньому.
  • Шляхом створення тематичних співтовариств з активним залученням у нього передплатників, тобто зацікавленої публіки потенційних споживачів. Варто відзначити, що з даною аудиторією згодом можна досить ефективно взаємодіяти, повідомляючи про майбутні акції, новинки в товарному ряду, переліку послуг тощо.

SMM-просування  ідеально підходить для компаній, які поспішають привернути увагу до бренду, адаптувати його і популяризувати.

All rights reserved © FUTURE-IT

Powered by WordPress

Theme by SEOS