Контекстна реклама

Контекстна реклама – розміщення текстово-графічних рекламних матеріалів на вебсайтах, що представляють собою контекстні рекламні майданчики. Контекстне розміщення інтернет-реклами засноване на відповідності змісту рекламного матеріалу контексту (змісту) інтернет-сторінки, на якій розміщується рекламний блок.

Як виглядає контекстна реклама?

Контекстне оголошення складається з заголовка, тексту, посилання (цільової сторінки, на яку потрапить користувач, коли клацне по оголошенню) і додаткових елементів.

part_1_pic_1.png

Відмінною її особливістю є те, що вибір демонстрованих рекламних оголошень визначається з урахуванням пошукового запиту користувача. Як правило, пошукова реклама розміщується поруч з результатами пошуку і має форму текстової реклами. Вважається, що даний вид інтернет-реклами відноситься до числа найбільш ефективних, так як зміст рекламних оголошень максимально відповідає поточним інтересам користувача. У пошуку Google оголошення також розміщуються в блоці вгорі сторінки і під результатами пошуку або праворуч від них.

part_1pic_5.png

Носієм такої реклами може бути текстове, графічне або комбіноване оголошення. Відповідність рекламних матеріалів і контекстних їм майданчиків визначається алгоритмом рекламного сервісу. Різновидом контекстної реклами є пошукова реклама, що застосовується в пошукових системах.

Дія контекстної реклами в інтернеті, на відміну від пошукової оптимізації, наприклад, починається відразу після її розміщення. Уже в перший тиждень роботи рекламної кампанії можна оцінити динаміку збільшення числа звернень, дзвінків і замовлень.

Основні характеристики контекстної реклами

  1. Контекстне оголошення показується тільки тим користувачам, які самі потенційно в ньому зацікавлені.
  2. Рекламодавець платить за конкретну дію користувача, максимально наближене до покупки.
  3. Гнучкість налаштувань рекламної кампанії і широкі можливості таргетингу
  4. Швидка віддача вкладених інвестицій.
  5. Прозорий контроль і аналіз ефективності рекламних кампаній.

Дія контекстної реклами в інтернеті, на відміну від пошукової оптимізації, наприклад, починається відразу після її розміщення. Уже в перший тиждень роботи рекламної кампанії можна оцінити динаміку збільшення числа звернень, дзвінків і замовлень.

Ми готові допомогти Вам у просуванні товару, торгової марки, сайту – візьмемо на себе всі тонкощі в підготовці тексту, картинки і розміщення інформації в контекстно-медійній мережі.

All rights reserved © FUTURE-IT

Powered by WordPress

Theme by SEOS