IНТЕРНЕТ МАРКЕТИНГ

Реклама – це засіб змусити людей потребувати того,
про що вони раніше не чули.
Марті Ларни.

Інтернет-реклама, або реклама в Інтернеті (Internet Advertising) включає в себе різні графічні і текстові рекламні матеріали, що розміщуються в мережі Інтернет.

До теперішнього часу склалися три найбільш поширених типу використання Інтернету в якості рекламного каналу:

    1. Розміщення рекламної інформації на веб-сторінках.
    2. Залучення відвідувачів на вебсайт рекламодавця.
    3. Пошук споживачів товарів і послуг серед аудиторії Інтернету.

Є багато способів рекламувати товари, послуги  або компанию в інтернеті та ми пропонуємо найефективніші та сучасні.

Важливим плюсом інтернет-реклами є можливість виміряти все і вся: хто дивився, коли, скільки, звідки прийшов, куди пішов і багато, багато іншого. А якщо згадати ще про те, що редагування рекламних оголошень і банерів можливо в будь-який час, а формати цих самих оголошень і банерів як завгодно численні, то стає зрозуміло, що в найближчому майбутньому реклама в Інтернеті стане основним видом реклами взагалі!

Як спосіб просування своїх товарів або послуг, реклама в Інтернеті підійде абсолютно будь-якому типу рекламодавця: від дрібного приватника до великого холдингу.

Різні формати інтернет-реклами покривають абсолютно весь спектр запитів рекламодавців! Тому в Інтернеті можна розмістити рекламу будь-якого продукту! Причому, не просто розмістити, а саме там, де її ефективність буде максимальною!

Інтернет-реклама забезпечує сильну дію і за рахунок того, що може не тільки розповісти і показати товар якісно, в кольорі, а й уявити зі звуком, в русі, в певній послідовності, часом в інтерактивному режимі. У зв’язку з цим, покупець може скласти собі досить широке і точне уявлення про показуються на екрані предметах, товари, послуги або навіть технологіях.

Ефективна віддача – головна перевага розміщення реклами в Інтернеті перед іншими способами просування товарів і послуг! У здатності зробити рекламу затребуваною користувачем укладена та унікальність Інтернету, яка поступово робить його головним каналом донесення інформації до споживача.

Реклама в блогах
Розміщення реклами в блогах – це на сьогоднішній день  перспективний варіант реклами в Інтернеті, так як він має на увазі найбільш «близкий» контакт з потенційним клієнтом. Приємно, реклама, розміщена власником блога, сприймається вже не як реклама, а, скоріше, як рекомендація. Що, безумовно, підвищує її ефективність. Самим розповсюдженим форматом реклами в блозі є огляд продвинутого товару або послуги. Часть блогеров показує, що огляд реклами, частина просто видає його за власні думки.

Сервіси email-розсилок
Створи власну email-розсилку прямо зараз! Адже спілкування по електронній пошті – головний спосіб зв’язку в Інтернеті. Власна розсилка – прекрасний спосіб тримати в тонусі клієнтів. А хороша і корисна розсилка – ще й інструмент залучення нових покупців.

All rights reserved © FUTURE-IT

Powered by WordPress

Theme by SEOS