Флаєра, візитки, листівки

ФЛАЄР – це невелика інформативна листівка, часто виконана в яскравих, соковитих фарбах. Використовують флаєри, в основному, як роздатковий матеріал у різних рекламних і акціях. Флаєр – один із способів швидкої і масової реклами. Дизайн флаєрів прагнуть зробити найбільш підходящим під відбувається подія, щоб за мінімальний час залучити найбільшу кількість зацікавлених людей. Залежно від того, що рекламується флаєром і яка цільова аудиторія, вони можуть бути іміджевими або інформаційними, містити в собі різну інформацію. Як правило флаєра виготовляють в форматі 210 * 100мм. Можуть бути як горизонтальні так і вертикальні.

Флаєри – це ті ж листівки, які мають невеликий формат і містять рекламну інформацію. Назва флаєрів походить від англійського слова флай (fly) – літати. По суті флаєри – це літаючі листівки. Популярність флаєрів обумовлюється декількома факторами:

– відносно недорогий вид рекламної продукції;
– велика цільова аудиторія;
– можливість розміщення як тексту, так і фотографічних зображень;
– можливість поєднання з іншими рекламними продуктами.


ВІЗИТНА КАРТКА (візитка) – традиційний носій контактної інформації про людину або організації. Виготовляється з паперу, картону або пластику невеликого формату. Як правило виготовляються в двох розмірах – 50 * 90мм і 55 * 85мм. Візитка включає ім’я власника, компанію (зазвичай з логотипом) і контактну інформацію (адреса, телефонний номер та / або адреса електронної пошти).

Зараз найпопулярнішим і затребуваним поліграфічним продуктом є друк візиток. Якісна візитка – це запорука успіху в ділових відносинах, рекомендуємо довірити їх створення професіоналам!

Якщо вам потрібно розробити візитку в корпоративному стилі телефонуйте нам.


Під  ЛИСТІВКОЮ  розуміють лист, зазвичай з одностороннім або двостороннім розташуванням повідомлення, формату А4 (210х297 мм). Листівки є широко використовуваним рекламним матеріалом. Методи і способи їх поширення різні: їх роздають на вулиці, розсилають поштою, поширюють через спеціальні роздавальні стійки і т.д.

За загальноприйнятою думкою, люди скептично ставляться до рекламних буклетів і листівок, проте це хороший інструмент для залучення нових клієнтів. У ній міститься повний матеріал про компанію і послуги ..


ПЛАКАТ – як правило, яскрава зображення, що супроводжується текстом, виготовлене в рекламних, інформаційних або інших цілях.

При замовленні плакатів ціна друку залежить від таких складових як: матеріал і технологія друку, розмір, ну і звичайно ж тираж замовлення.

Як свідчить історія – перші схожі на плакати друковані аркуші вперше з’явилися ще в за часів процвітання Римської Імперії і, звичайно ж, в Стародавньому Римі. Але за великим рахунком плакати є похідною від шрифтових театральних афіш та оголошень.

По суті це помітні великоформатні зображення, які супроводжуються лаконічним текстом, що сприяє більш правильному розумінню сенсу плаката. Основні вимогами, яким повинні відповідати плакати відносяться наступні: інформація повинна бути зрозумілою добре видимої на відстані, крім цього, плакат повинен добре сприйматися глядачем.

В основному плакати бувають трьох видів: рекламно-інформаційні, агітаційні та політичні.

All rights reserved © FUTURE-IT

Powered by WordPress

Theme by SEOS