За останні роки аккаунт в соц.сети багато в чому замінив користувачам більшість «функцій» інтернету. Наприклад, доступ до фільмів, музики, новин, нескладним ігор багато наших співвітчизників отримують переважно через соціальні мережі.
SMM і SMO: що це таке?
SMM-маркетинг – використання соціальних платформ як каналів для просування бренду і рішення інших бізнес-завдань.
Цей вид маркетингу передбачає роботу з передплатниками на корпоративних акаунтів, розширення бази фоловерів і т. Д. Основний упор тут – на створенні контенту з максимальним вірусним потенціалом. Тобто, SMM-просування в соціальних мережах має на увазі генерацію цікавих і корисних матеріалів, які користувачі будуть поширювати самостійно, підвищуючи обізнаність про бренд, його імідж і кількість читачів аккаунта.
SMO просування – залучення трафіку з соцмереж і блогів за допомогою грамотної оптимізації ресурсу. 5 основних принципів або правил використання нового тренда (робота над SMO) включає в себе:
-
- Підвищення посилальної популярності ресурсу. Тобто, ви повинні робити такий контент, на який хочеться послатися читачеві.
- Спрощення процесу «розшарювання» постів і інших матеріалів в акаунти, закладки та т. Д.
- Заохочення вхідних посилань і посилань користувачів.
- Забезпечення поширення контенту з інших ресурсів і мереж – з посиланням на оригінальну, тобто вашу, публікацію.
- Заохочення читачів до створення на основі або з використанням вашого контенту.
Social media marketing для вашого бізнесу
Важливо зрозуміти, що SMM не є відкритою рекламою. Йдеться про ненав’язливою рекламі, побудові спільнот бренду і надання якісного контенту, що займає аудиторію до вас і вашого офферу. При просуванні важлива неформальна, довірча атмосфера – так люди краще сприймуть обнародувано продукти і послуги, а імідж бренду підвищиться.
Пам’ятайте, що в соціальних медіа вкрай важливий вірусний потенціал – створюйте помітні заголовки, привабливі зображення, інформативні відео. Завдяки вірусному маркетингу та сарафанне радіо ви зможете швидко і недорого підвищити обізнаність про бренд.
Також в комплекс SMM-заходів входить брендування спільноти – все канали комунікації з аудиторією повинні володіти єдиним стилем, і нові медіа тут не виняток.
ПАКЕТ “SMM-1.0”
- Реєстрація та оформлення групи
- Ведення груп
- Залучення підписників в групу
- Збільшення like’ов та інших соціальних сигналів
ПАКЕТ “SMM-2.0”
- Реєстрація та оформлення груп
- Ведення груп
- Залучення підписників в групи
- Збільшення like’ов та інших соціальних сигналів
ПАКЕТ “SMM-VIP”
- Реєстрація та оформлення груп
- Ведення груп
- Залучення підписників в групи
- Збільшення like’ов та інших соціальних сигналів