Продвижение в социальных сетях

За останні роки аккаунт в соц.сети багато в чому замінив користувачам більшість «функцій» інтернету. Наприклад, доступ до фільмів, музики, новин, нескладним ігор багато наших співвітчизників отримують переважно через соціальні мережі.

 

SMM і SMO: що це таке?

SMM-маркетинг – використання соціальних платформ як каналів для просування бренду і рішення інших бізнес-завдань.

Цей вид маркетингу передбачає роботу з передплатниками на корпоративних акаунтів, розширення бази фоловерів і т. Д. Основний упор тут – на створенні контенту з максимальним вірусним потенціалом. Тобто, SMM-просування в соціальних мережах має на увазі генерацію цікавих і корисних матеріалів, які користувачі будуть поширювати самостійно, підвищуючи обізнаність про бренд, його імідж і кількість читачів аккаунта.

SMO просування – залучення трафіку з соцмереж і блогів за допомогою грамотної оптимізації ресурсу. 5 основних принципів або правил використання нового тренда (робота над SMO) включає в себе:

    • Підвищення посилальної популярності ресурсу. Тобто, ви повинні робити такий контент, на який хочеться послатися читачеві.
    • Спрощення процесу «розшарювання» постів і інших матеріалів в акаунти, закладки та т. Д.
    • Заохочення вхідних посилань і посилань користувачів.
    • Забезпечення поширення контенту з інших ресурсів і мереж – з посиланням на оригінальну, тобто вашу, публікацію.
    • Заохочення читачів до створення на основі або з використанням вашого контенту.

Social media marketing для вашого бізнесу

Важливо зрозуміти, що SMM не є відкритою рекламою. Йдеться про ненав’язливою рекламі, побудові спільнот бренду і надання якісного контенту, що займає аудиторію до вас і вашого офферу. При просуванні важлива неформальна, довірча атмосфера – так люди краще сприймуть обнародувано продукти і послуги, а імідж бренду підвищиться.

Пам’ятайте, що в соціальних медіа вкрай важливий вірусний потенціал – створюйте помітні заголовки, привабливі зображення, інформативні відео. Завдяки вірусному маркетингу та сарафанне радіо ви зможете швидко і недорого підвищити обізнаність про бренд.

Також в комплекс SMM-заходів входить брендування спільноти – все канали комунікації з аудиторією повинні володіти єдиним стилем, і нові медіа тут не виняток.

 


ПАКЕТ  “SMM-1.0”


  • Реєстрація та оформлення групи
  • Ведення груп
  • Залучення підписників в групу
  • Збільшення like’ов та інших соціальних сигналів

ДЕТАЛЬНІШЕ>>



ПАКЕТ  “SMM-2.0”


  • Реєстрація та оформлення груп
  • Ведення груп
  • Залучення підписників в групи
  • Збільшення like’ов та інших соціальних сигналів

ДЕТАЛЬНІШЕ>>



ПАКЕТ  “SMM-VIP”


  • Реєстрація та оформлення груп
  • Ведення груп
  • Залучення підписників в групи
  • Збільшення like’ов та інших соціальних сигналів

ДЕТАЛЬНІШЕ>>


 

 

All rights reserved © FUTURE-IT

Powered by WordPress

Theme by SEOS