Гарантоване контентне просування сайту в ТОП 10 пошуку

Контент – це те, за чим відвідувачі приходять на сайт. Хороший дизайн, зручна SEO структура, висока конверсія – це все дуже добре. Головним же для відвідувача на сайті залишається можливість застосування контенту і результат його використання. Якщо вміст сайту виявляється марним для відвідувача, він або піде з сайту, або зробить дію, отримає даремний йому результат і більше не повернеться на сайт. Принцип корисності вмісту сайту лежить в основі аналізу поведінки відвідувачів. І саме реакція відвідувачів на контент є важливою складовою визначення релевантності і ранжирування сайтів в результатах пошуку багатьох пошукових систем.

Але, не дивлячись на це, більшість сайтів роблять все, що завгодно аби не створювати корисний контент. І їх можна зрозуміти. Створювати контент, а тим більше, новий, актуальний, цікавий і корисний – складно, довго і дорого. Однак, саме контент дає перспективу, а при достатньому терпінні і завзятості – беззастережну перемогу. В одній статті про контентне просування сайту, серед кількох способів просування було запропоновано просування сайту статтями. У цій статті були сказані дві дуже правильні речі:

Цитата:
У просування статтями є всього один мінус і цей мінус – час, який потрібно, для того щоб домогтися результату.
і

Цитата:
За допомогою контенту можна просунути в ТОП10 пошуку що завгодно, якщо на це є час.
SEO просування сайту статтями
Я вже багато разів писав про те, що просування сайту в пошуку – це комплексна робота, де важлива кожна деталь і де не можна вибирати з тих способів просування, які більше подобаються. Пошукова оптимізація занадто умовна, щоб з упевненістю говорити – «Та ось це вам підійде, а ось це вам не треба». Ми граємо на ворожому і дуже динамічному поле, де господар поля постійно бореться з тими, хто розуміє як оптимізувати свою роботу під алгоритми пошукових систем. І поки алгоритми не досконалі, ми ще якось можемо знаходити закономірності і робити висновки, але в кінцевому результаті все прийде до одного – треба буде робити хороші сайти. І починати робити хороші сайт потрібно було вже давно.

Хороший сайт – це зручний, корисний і цитований сайт, який постійно розвивається і поповнюється новийм контентом. Контент може бути абсолютно різним, але найпоширенішим видом контенту є текстовий контент або статті. Під статтями можна мати на увазі як інформаційні статті в блозі, так і розгорнуті описи продукції, новини. Вообщем будь-який текстовий контент, розмір якого має на увазі наявність в ньому будь-якої думки, а не перерахування характеристик. Однак і короткі сухі тексти мають відношення до контентному просуванню. Статейное просування сайту – це один з найефективніших способів пошукового просування сайту, так як саме на пошукової оптимізації контенту і побудовано SEO просування.

Безумовно, є напрямки, де постійний розвиток і додавання нового контенту не має сенсу або зовсім неможливо. Ці сайти знаходяться в своїй конкурентній ніші і також можуть відрізнятися за ступенем наповненості контентом і застосовності контенту для відвідувачів. На подібних сайтах стоїть аналогічне завдання, тільки в інших масштабах. І в таких сайтах велику роль відіграють інші чинники ранжирування, наприклад час існування контенту в незмінному стані. Так, чим довше контент існує і не змінюється, тим більше довіри він отримує з боку пошукових систем. Здається парадоксальним, але насправді все досить просто і логічно, але про це в іншій статті. Повернемося до великого контенту.

Пошукова оптимізація контенту
Коли мова заходить про SEO сайту, зазвичай говорять, що треба робити просування за допомогою статей, а не просто купувати посилання, що посилання зі статей набагато ефективніше і ось ринок продажу посилань перемикається на просування через статті, біржі статей і ось нарешті на біржі копірайтерів. Тих самих людей, на яких в найближчому майбутньому ляже завдання створення величезних обсягів контенту для сайтів, довго і наполегливо сиділи на посилальної голці. Однак, яким буде цей контент, скільки він буде коштувати і чи буде він давати той самий застосовний результат. Поживемо побачимо. Одне можна сказати з упевненістю, що вартість контенту буде рости, якість контенту буде падати, а вимоги до контенту з боку пошукових систем будуть все вище і вище.

А все чому? Тому, що не може бути оптимізації контенту без контенту. Хороший, корисний контент не в змозі створювати найманий копірайтер, який не знайомий зі специфікою тематики, а той, хто знайомий буде коштувати зовсім інших грошей і мало хто захоче їх витрачати на якісь там статті. Так проблема контенту завжди залишатиметься проблемою для тих, хто не розуміє справжнього змісту організації інформації на сайті або в інтернеті. Складність і необхідність проходження цього шляху. Тим більше, що існує величезний ринок пропозиції швидкого SEO або просування сайту в інтернеті. Швидкого, простого і дорого результату, який володіє тимчасовим ефектом в від явності від контенту, який не знає, що таке регрес. Але повернемося до статей і найголовнішого питання – де ж брати контент? Тут є всього 2 відповіді. Купувати чи робити самому. Про те як купувати статті, я можливо напишу пізніше. А ось про те, як писати статті самому – розглянемо зараз. Ні я не буду розпинатися з приводу того як вибрати тему для статті, як структурувати статті і як писати по 8 статей в тиждень. Про це можна почитати тут на блозі в розділі Копірайтинг. Я хочу донести одну дуже важливу і основоположну ідею, реалізація якої допоможе почати своє сходження в ТОП пошуку навіть тим, хто зараз мало знайомий з поняттям SEO і контентного просування. Ідею того як почати створювати багато хорошого, цікавого контенту самостійно і з задоволенням. Починаємо просування через статті Не секрет (хоча не всі це розуміють), що для того, щоб стати успішним блогером в інтернеті на який-небудь майданчику на кшталт ЖЖ або відеоблогер на YouTube потрібно робити всього одну річ – постити регулярно! Усе! Ви можете нести абсолютно неінформативне марення і рано чи пізно, у вас з’являться передплатники, які будуть рости і популярність прийде. Залежно від теми, на яку ви пишете статті або знімаєте ролики, популярність буде приходити раніше або пізніше, але основний принцип простий до ідіотизму – викладай кожен день по статті або відеоролика і тисячі передплатників прийдуть. Це факт! Не подумайте, що я закликаю почати плодити тонни непотрібного контенту, я просто описав суть. Та й майданчик про яку ми говоримо – це не YouTube і не ЖЖ, а пошукові системи на кшталт Яндекс або Google. І тут важливим є питання: як робити контент полезений людям, який буде індексуватися і понесе вас в топ пошукової видачі? На подив, в інтернеті все ще існує безліч питань, на які ніхто ще не дав потрібного відповіді і тим в яких ще багато чого можна написати. Більш того, кожен день з’являються нові теми або нові сфери застосування старих тем. І тут ми дивимося на себе в дзеркало і замислюємося. Чим ми займаємося щодня. У чому ми розбираємося і в чому є досвід. Адже є ще хтось хто теж займається цим або тільки начніает займатися. Ось воно! Кожна людина, яка чимось займається має унікальний досвід, знання і точку зору. І весь цей обсяг інформації, який знаходиться в голові, руках або м’язової пам’яті, потрібно структурувати і оцифрувати. Найчастіше знання, якими володіє людина ніяк не структуровані і навіть не маючи чіткої структури спочатку, досить просто відповісти на перше ж питання, який прийде в голову в рамках тієї теми, якою ви займаєтеся і яку присвячуючи ваш сайт. Відповідаючи на перше запитання, ви побачите безліч інших питань, на які потрібно відповісти. Не треба придумувати теми, просто відповідайте на питання. Адже ви ж багато можете розповісти, потрібно тільки запитати. Що люди роблять в пошуку? Задають питання. Задавайте питання собі, відповідайте на свої або чужі питання і вас знайдуть в пошуку. Почнуть читати, підпишуться і прийдуть не тільки хороші позиції і пошуковий трафік, але і своя аудиторія і хороші поведінкові фактори, які зроблять позціі краще, ніж у ваших конкурентів, які нічого не пишуть.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

All rights reserved © FUTURE-IT

Powered by WordPress

Theme by SEOS