Банерна (Медійна) реклама

Що таке банерна реклама?

Якщо говорити конкретно, то банерна реклама – це вид розкрутки, що складається з графічної і текстової інформації. Розміщуються оголошення окремими блоками, в яких присутня мініатюрне зображення вашого продукту або пропозиції, а також коротка підпис. Найчастіше банери розміщуються на сторонніх ресурсах, схожих по тематиці. Саме на них ви зможете знайти свою цільову аудиторію ..

Розміщення графічної і текстової реклами на сайті, який представляє собою рекламну платформу.

Медійна реклама за багатьма показниками можна порівняти з рекламними матеріалами в друкованих ЗМІ. Присутність у банера гіперпосилання плюс можливість анімувати картинку істотно збільшують результати медійної реклами. У багатьох випадках медійна реклама аналогічна банерній рекламі.

Популярні типи рекламних банерів

AdSpot – маленький банер, який ви напевно не раз бачили на різних сайтах з не дуже хорошою кармою. Мають його в нижньому куті сайту – його особливо люблять хакери, які розповсюджують різні вірусні програми, замасковані під системні повідомлення і месенджери.

CatFish – банер, чіпляється на всю ширину сторінки, що відкривається в браузері. Дає хороший CTR.
FullScreen – рекламна заставка, що накладається зверху сторінки сайту. Запрограмована таким чином, що кілька секунд користувач не в змозі її закрити, тому змушений дивитися на неї.

Класичні банери самого різного розмірного ряду, зроблені в JPEG, GIF, PNG, SWF.о.

• TakeOver – рекламний формат з’явився в 2014 році. Заповнює собою практично всю  станицю – не відреагувати на TakeOver неможливо.