Навіщо вам SMM просування?


Припустимо, ви вже визначилися, що вихід в соціальні мережі для вашої компанії необхідний. Іншими словами, крок номер один зроблений. Що ж робити далі? Тут можливі варіанти. + Варіант 1: Ви створюєте спільноти (групи, акаунти) у тих мережах, якими користуєтеся самі (ваші друзі, ваш керівник, дружина керівника, коханка керівника і т.д.) і заповнюєте їх різною інформацією. Іноді ця інформація про життя вашої компанії, іноді – просто котики з інтернету – аби люди в групу вступили, тут всі засоби хороші. Так? Варіант 2: Спочатку подумати, а потім робити.
Без чіткого розуміння, навіщо ви все це затіяли, є велика ймовірність прийти не туди. Бути присутнім в інтернеті просто «щоб було» – безглуздо. Соціальні мережі повинні допомагати вам у вирішенні бізнес-завдань. Тому напишіть для себе список цих завдань. Наприклад, він може виглядати так: інформувати потенційних і існуючих клієнтів про свій продукт / послуги; збирати зворотний зв’язок про вашу компанію або продуктах; відпрацьовувати відгуки; приводити ЦА на сайт для подальшого «дотискування» і продажу; використовувати соцмережі для найму співробітників або створення кадрового резерву; вставте свій варіант. У кожної компанії завдання свої, тому і списки у всіх виходять різні 🙂 У вас буде свій і ми про це подбаємо.
Які соціальні мережі використовувати?
Визначившись з завданнями, подумаємо, які мережі допоможуть їх вирішити, тобто куди ж ви підете. Для цього добре б провести моніторинг. По-перше, потрібно подивитися, чи є в соціальних мережах ваші конкуренти і активні у них спільноти. У яких мережах просуваються конкуренти, а в яких ні? Задуматися, чому так 🙂 По-друге, пошукати, чи говорять про вас або ваш продукт в соцмережах і, якщо так, то в яких говорять більше, а в яких менше. Можливо, якщо продукт або послуга нові для ринку, то орієнтуватися варто тільки на присутність або відсутність ЦА в певній соцмережі. На основі виконаної роботи складіть список соціальних мереж, в яких ви могли б спробувати свої сили. Цей список неостаточний і на чому реально варто зупинитися, покаже тільки практика.
Насправді, не буває так, щоб аудиторії зовсім не перетиналися. Але в одній мережі робота над вирішенням конкретної задачі може йти більш ефективно, ніж в інший. Тому ми завжди рекомендуємо на початковий тестовий період задіяти якомога більше майданчиків, оцінити їх ефективність. Можливо, від якихось надалі ви відмовитеся.

SMM просування допомагає вирішувати завдання бізнесу. Але це дуже трудомісткий процес, який не терпить поспіху. Тут потрібно бути завжди «на гребені», стежити за активністю конкурентів, відстежувати залученість підписників, відбирати контент і ще виробляти масу дій, щоб нарощувати обороти і рухатися в правильному напрямку, поступово домагаючись своєї мети!
Ось, мабуть, основні рекомендації для тих, хто хоче почати планомірну і систематичну роботу в соціальних мережах. Але, якщо Ви сумніваєтеся або все ще не знаєте з чого почати – ми завжди раді допомогти, підтримати і порадити!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

All rights reserved © FUTURE-IT

Powered by WordPress

Theme by SEOS