Для чого проводити аудит сайту? Види аудиту

Для того, щоб почати ефективне просування сайту, спочатку необхідно провести аудит Вашого ресурсу.
Фахівці виділяють кілька видів аудиту, серед яких: технічний, юзабіліті аудит, а також пошуковий і маркетинговий аудит. Деякі з видів мають на увазі перевірку пари сотень параметрів, саме тому процес аудиту завжди трудо- і часовитратний.

Технічний аудит сайту включає в себе пару пунктів, які перевіряються фахівцем:
• швидкість завантаження сайту і окремих його сторінок;
• перевірка валідності і якості верстки коду;
• правильність індексації в пошукових системах;
• перевірка robots.txt;
• формування і дублювання URL;
• чи є помилки в коді ресурсу.
Отримані дані в результаті перевірки мають важливе значення для вашого сайту. Усунення отриманих помилок позитивно вплине на просування ресурсу в пошукових системах. У більшості випадків правками після технічного аудиту займаються веб-фахівці, які добре розбираються в коді сайту.
Аудит сайту usability робить перевірку співвідношення між дизайном сайту і його контентом. При даному виді аудиту досліджуються основні елементи навігації і управління на сайті. За допомогою такого дослідження можна досягти поставленої мети: зробити сайт зручним і простим для користувачів. Інтерфейс сайту повинен бути зрозумілим для відвідувачів, вся необхідна інформація в легкодоступному місці, елементи навігації інтуїтивно-зрозумілі. Також не слід забувати про приємному дизайні і логічному розташуванні сторінок сайту. Перевіркою все перерахованих параметрів якраз і займається аудит юзабіліті онлайн-проекту.
Пошуковий аудит сайту робиться опис і аналіз наступних факторів: коректність оформлення title, description сторінок сайту; чи є дублікати сторінок; оригінальний чи контент на сайті; перевіряються адреси сторінок і внутрішня переліновка; перевірка розподіл ключових слів по певних сторінок сайту; аналізується наявність та коректність заголовків тексту (

); налаштовується robots.txt; перевіряється або створюється карта сайту; перевіряється мікророзмітки; створюється семантичне ядро сайту.
Яка ж тоді ціль маркетингового аудиту? Даний вид аудиту допомагає проаналізувати цільову аудиторію і її потреби. Мета проведення такого аналізу – залучення якомога більшої аудиторії користувачів і клієнтів, і, звичайно ж, збільшення прибутку від сайту. Ви зможете не просто дізнатися про потреби свого потенційного клієнта, а й повністю задовольнити їх за допомогою своїх пропозицій.
Що включає звіт проведеного маркетингового дослідження? В першу чергу, це аналіз ваших конкурентів в пошуковій видачі, також це оцінка кількості потенційних клієнтів в даній сфері і підрахунок передбачуваних витрат на просування. Маркетинговий аудит – це в своєму роді план з розвитку ресурсу і його просування в пошукових системах.
У будь-якому випадку, аудит сайту потрібно проводити комплексно і враховувати всі фактори, які можуть вплинути на просування. Комплексний аудит сайту, в першу чергу, потрібен тим ресурсам, які недостатньо добре ранжуються пошуковими системами, або ви плануєте і надалі розвивати свій проект, але не знаєте до чого спочатку приступити.
Серед основних цілей аудиту виділяють: оцінку привабливості проекту з боку пошукових систем і відвідувачів; оцінку оптимізації сайту і ефективності рекламних компаній, який проводяться; для виявлення і подальшого усунення вже виниклих помилок на сайті.
Бажаємо Вам успіхів в просуванні!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

All rights reserved © FUTURE-IT

Powered by WordPress

Theme by SEOS